Nowa Bankowość Elektroniczna
Bankowość wykorzystuje trzy metody autoryzacji
- Token mobilny (komunikat push w eBank Go)
- Hasło SMS
- Kod PIN dla transakcji realizowanych w eBank Go
Silne uwierzytelnienie zgodne z PSD2
Wiedza
hasło do logowania (hasło maskowane), PIN w aplikacji mobilnej/karcie debetowej;
Posiadanie
sparowana z telefonem Aplikacja Mobilna Banku eBank Go, numer telefonu, na który przysyłane są kody SMS, kod QR;
Cecha klienta
biometria, np. odcisk palca.
Pliki do pobrania
Usługi w ramach systemu bankowości elektronicznej
- przeglądanie rachunków, historii rachunków, potwierdzeń przelewów
- składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu Elixir, Express Elixir, Sorbnet, przelewów z podzieloną płatnością) w obrocie krajowym, w PLN
- składanie dyspozycji poleceń wypłaty w obrocie dewizowym, z rachunków w PLN i w walutach wymienialnych
- importowanie przelewów, szablonów
- składanie i odwoływanie zleceń stałych w obrocie krajowym
- doładowanie telefonów komórkowych
- przeglądanie informacji o operacjach na kartach płatniczych
- składanie wniosku o świadczenie wychowawcze „Rodzina 500 plus”
- wymiana walutowa po kursach negocjowanych
- zakładanie oraz likwidacja lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach Posiadacza rachunku w Banku – dotyczy to tylko lokat zakładanych w systemie bankowości elektronicznej
- przeglądanie i spłaty kredytów
- tworzenie bazy danych kontrahentów/szablonów, na rzecz których składane są dyspozycje
- założenie i korzystanie z usługi moje ID (profil zaufany)
- korespondencja z Bankiem
- składanie wniosków
- usługa BLIK.
- zakładanie lokat
- zmiana limitu na kartach
Logowanie Kodem QR
Fotoprzelew – generator kodu QR
Fotoprzelew – płatność kodem QR