Infolinia Banku - Bank Spółdzielczy w Szczytnie

Infolinia Banku

  • 801 505 404

    (dla telefonów stacjonarnych*)

    Ikona słuchawki telefonu
  • +48 89 624 23 09

    (dla telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz połączeń z zagranicy*)

    Ikona słuchawki telefonu

*Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.

Za pośrednictwem Infolinii Banku możesz:

  • blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz mobilnej;
  • uzyskać informacje o saldzie i transakcjach płatniczych dokonanych na posiadanych rachunkach bankowych;
  • uzyskać informacje o obsłudze systemu bankowości elektronicznej i mobilnej;
  • zastrzegać, aktywować i blokować karty płatnicze;
  • uzyskać informacje na temat aktualnej oferty Banku.

 

Tematy rozmów:

  1. Bankowość internetowa i mobilna
  2. Obsługa rachunku
  3. Zastrzeganie i obsługa kart
  4. Informacje o produktach:
    1. Oferta dla Klienta Indywidualnego
    2. Oferta dla Klienta Instytucjonalnego
      * Powrót do poprzedniego menu
  5. Ubezpieczenia

0. Połączenie z Konsultantem

  • UWAGA!

    Skontaktuj się z nami w przypadku, gdy:
    - odbierzesz telefon od osoby podającej się za pracownika banku, ale masz wątpliwości czy to faktycznie dzwoni pracownik Banku
    - podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie

    Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
    – podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
    – instalację jakiegokolwiek oprogramowania z nieoficjalnych źródeł na Twoim komputerze lub telefonie.