Infolinia Banku
-
801 505 404
(dla telefonów stacjonarnych*)
-
+48 89 624 23 09
(dla telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz połączeń z zagranicy*)
*Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
Za pośrednictwem Infolinii Banku możesz:
- blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz mobilnej;
- uzyskać informacje o saldzie i transakcjach płatniczych dokonanych na posiadanych rachunkach bankowych;
- uzyskać informacje o obsłudze systemu bankowości elektronicznej i mobilnej;
- zastrzegać, aktywować i blokować karty płatnicze;
- uzyskać informacje na temat aktualnej oferty Banku.
Tematy rozmów:
- Bankowość internetowa i mobilna
- Obsługa rachunku
- Zastrzeganie i obsługa kart
- Informacje o produktach:
- Oferta dla Klienta Indywidualnego
- Oferta dla Klienta Instytucjonalnego
* Powrót do poprzedniego menu
- Ubezpieczenia
0. Połączenie z Konsultantem
-
UWAGA!
Skontaktuj się z nami w przypadku, gdy:
- odbierzesz telefon od osoby podającej się za pracownika banku, ale masz wątpliwości czy to faktycznie dzwoni pracownik Banku
- podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojeniePrzypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
– podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
– instalację jakiegokolwiek oprogramowania z nieoficjalnych źródeł na Twoim komputerze lub telefonie.