Bankowość wykorzystuje trzy metody autoryzacji
- Token mobilny (komunikat push w eBank Go)
- Hasło SMS
- Kod PIN dla transakcji realizowanych w eBank Go
EBO eBank
Nowoczesny portal bankowości elektronicznej zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.
Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę swojego banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.
Bank korzystając z EBO zapewnia pełną obsługę:
- Klientów detalicznych
- Firm
- Korporacji
- Jednostek samorządów terytorialnych
-
Logowanie – zaufane urządzenia
Podczas logowania się po raz pierwszy z nowego urządzenia (komputer, laptop, smartfon) system prosi o uwierzytelnienie kodem SMS. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, to urządzenie zostaje dodane do „Zaufanych urządzeń” i logowanie z niego nie będzie wymagało potwierdzania kodem SMS. W każdym momencie możesz sprawdzić stan zaufanych urządzeń oraz nimi zarządzać.
-
Zarządzanie ekranem startowym
W celu zmiany ustawień widoczności oraz położenia widżetu, należy przesunąć blok w odpowiednie miejsce siatki.
-
Nowy przelew
Nowy przelew możesz wykonać z kilku miejsc:
– Z menu „zlecenia”,
– Widżetu „Nowy Przelew”,
– Historii.
EBO RWD to także większy nacisk na bezpieczeństwo. Oprócz zaszytych w samym systemie mechanizmów użytkownik może samodzielnie zwiększyć poziom bezpieczeństwa.
Usługi w ramach systemu bankowości elektronicznej
- przeglądanie rachunków, historii rachunków, potwierdzeń przelewów
- składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu Elixir, Express Elixir, Sorbnet, przelewów z podzieloną płatnością) w obrocie krajowym, w PLN
- składanie dyspozycji poleceń wypłaty w obrocie dewizowym, z rachunków w PLN i w walutach wymienialnych
- importowanie przelewów, szablonów
- składanie i odwoływanie zleceń stałych w obrocie krajowym
- doładowanie telefonów komórkowych
- przeglądanie informacji o operacjach na kartach płatniczych
- składanie wniosku o świadczenie wychowawcze „Rodzina 500 plus”
- wymiana walutowa po kursach negocjowanych
- zakładanie oraz likwidacja lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach Posiadacza rachunku w Banku – dotyczy to tylko lokat zakładanych w systemie bankowości elektronicznej
- przeglądanie i spłaty kredytów
- tworzenie bazy danych kontrahentów/szablonów, na rzecz których składane są dyspozycje
- założenie i korzystanie z usługi moje ID (profil zaufany)
- korespondencja z Bankiem
- składanie wniosków
- usługa BLIK
- zakładanie lokat
- zmiana limitu na kartach