EBO eBank Online - Bank Spółdzielczy w Szczytnie

EBO eBank Online

 Nowoczesny portal Bankowości internetowej

Bankowość wykorzystuje trzy metody autoryzacji

  • Token mobilny (komunikat push w eBank Go)
  • Hasło SMS
  • Kod PIN dla transakcji realizowanych w eBank Go

EBO eBank

Nowoczesny portal bankowości elektronicznej zbudowany zgodnie z obowiązującymi trendami. Dzięki architekturze opartej na responsywności (RWD) pozwala na płynne korzystanie zarówno na smartfonie, tablecie jak i ekranie laptopa czy komputera stacjonarnego. Portal dopasowuje się do wielkości ekranu dowolnego urządzenia.

Do obsługi wystarczy przeglądarka internetowa, zatem nie trzeba instalować dedykowanej aplikacji, wystarczy odwiedzić stronę swojego banku i przejść proces logowania, aby móc wygodnie korzystać ze swoich produktów bankowych.​

Bank korzystając z EBO zapewnia pełną obsługę:

  • Klientów detalicznych
  • Firm
  • Korporacji
  • Jednostek samorządów terytorialnych
  • Logowanie – zaufane urządzenia

    Podczas logowania się po raz pierwszy z nowego urządzenia (komputer, laptop, smartfon) system prosi o uwierzytelnienie kodem SMS. Jeśli weryfikacja przebiegnie pomyślnie, to urządzenie zostaje dodane do „Zaufanych urządzeń” i logowanie z niego nie będzie wymagało potwierdzania kodem SMS. W każdym momencie możesz sprawdzić stan zaufanych urządzeń oraz nimi zarządzać.

  • Zarządzanie ekranem startowym

    W celu zmiany ustawień widoczności oraz położenia widżetu, należy przesunąć blok w odpowiednie miejsce siatki.

  • Nowy przelew

    Nowy przelew możesz wykonać z kilku miejsc:
    – Z menu „zlecenia”,
    – Widżetu „Nowy Przelew”,
    – Historii.

EBO RWD to także większy nacisk na bezpieczeństwo. Oprócz zaszytych w samym systemie mechanizmów użytkownik może samodzielnie zwiększyć poziom bezpieczeństwa.

  • SMS-y z informacjami

    Powiadomienia SMS to ważna część systemu, dzięki której będziesz na bieżąco informowany o zdarzeniach na Twoim koncie.
    System może wysyłać do Ciebie SMS:

    • po zmianie salda rachunku. Możesz ustawić parametry powiadomień
    • z informacją o stanie salda rachunku
    • po zalogowaniu się do bankowości, lub o nieudanej próbie zalogowania
  • Filtry Logowania

    Filtry logowania są zaawansowanym sposobem zabezpieczenia możliwości zalogowania. Możesz określić adresy IP, z których można bądź nie można zalogować się do bankowości. Dodatkowo można określić reguły czasowe logowania. Przykładowo można ustawić dostęp tylko z IP domowego, tylko w soboty od godziny 17.00 do 18.00.

Usługi w ramach systemu bankowości elektronicznej

  • przeglądanie rachunków, historii rachunków, potwierdzeń przelewów
  • składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu Elixir, Express Elixir, Sorbnet, przelewów z podzieloną płatnością) w obrocie krajowym, w PLN
  • składanie dyspozycji poleceń wypłaty w obrocie dewizowym, z rachunków w PLN i w walutach wymienialnych
  • importowanie przelewów, szablonów
  • składanie i odwoływanie zleceń stałych w obrocie krajowym
  • doładowanie telefonów komórkowych
  • przeglądanie informacji o operacjach na kartach płatniczych
  • składanie wniosku o świadczenie wychowawcze „Rodzina 500 plus”
  • wymiana walutowa po kursach negocjowanych
  • zakładanie oraz likwidacja lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach Posiadacza rachunku w Banku – dotyczy to tylko lokat zakładanych w systemie bankowości elektronicznej
  • przeglądanie i spłaty kredytów
  • tworzenie bazy danych kontrahentów/szablonów, na rzecz których składane są dyspozycje
  • założenie i korzystanie z usługi moje ID (profil zaufany)
  • korespondencja z Bankiem
  • składanie wniosków
  • usługa BLIK
  • zakładanie lokat
  • zmiana limitu na kartach