Reklamacje i skargi

Bank Spółdzielczy w Szczytnie dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.
Jeśli jednak nie jesteście Państwo zadowoleni ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Państwa oczekiwań – można złożyć reklamację lub skargę dotyczącą dostępności usług w jednej z poniższych form:

  • telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z nami:   +48 89 624 23 09 (dla telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz połączeń z zagranicy)   801 505 404 (dla telefonów stacjonarnych)
  • elektronicznie – napisz poprzez system bankowości elektronicznej lub na adres
  • na adres e-doręczeń AE: PL-73613-31272-GESVE-17
  • pisemnie – wysyłając list na adres: Bank Spółdzielczy w Szczytnie ul. Łomżyńska 20, 12-100 Szczytno
  • osobiście – w najbliższej placówce

Skarga może dotyczyć różnych aspektów braku dostępności, m.in.:

  • strony internetowej Banku dla osób ze szczególnymi potrzebami (np. brak możliwości odczytu przez czytnik ekranu);
  • aplikacji mobilnej Banku dla osób ze szczególnymi potrzebami (np. brak możliwości obsługi bez użycia dotyku);
  • sposobu świadczenia usługi przez Bank lub dokumentów i informacji o świadczonej usłudze (np. brak możliwości otrzymania umowy w powiększonym druku lub w formacie audio).

Wszystkie reklamacje i skargi wpływające do Banku rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane zapytania.
Odpowiedź na złożoną przez Ciebie reklamację zostanie wysłana w formie pisemnej na adres korespondencyjny lub mailowo.
Dodatkowo przysługuje Ci prawo do złożenia odwołania od decyzji Banku Spółdzielczego w Szczytnie m.in. do:

  • Arbitra Bankowego
  • Sądu polubownego przy Komisji Nadzoru Finansowego
  • Sądu powszechnego w drodze powództwa cywilnego
  • Rzecznika Finansowego

Właściwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa.

Rozpatrywanie reklamacji i skarg w Banku Spółdzielczym w Szczytnie

Tłumacz / Translate / Перекладач