Dostępność - Bank Spółdzielczy w Szczytnie

Dostępność

Wierzymy, że każdy powinien mieć równy dostęp do usług – bez względu na wiek, stan zdrowia czy ograniczenia.
Chcemy, aby korzystanie z naszych rozwiązań było wygodne, proste i bez barier.

Jeśli spotkasz trudność w obsłudze, skontaktuj się z nami – znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

Jak możesz się z nami kontaktować?

  • Osobiście

    • Do naszych punktów możesz wejść z psem przewodnikiem.

    • W naszych oddziałach zapewniamy dostęp do tłumacza języka migowego online (PJM). Aby skorzystać z tej usługi, najpierw umów spotkanie poprzez formularz online — tłumacz będzie połączony z Tobą podczas rozmowy.

    • Dokumenty możemy przesłać Ci wcześniej do wglądu na wskazanego maila

    • Oferujemy kilka form podpisu dokumentów: podpis osobisty w oddziale, podpis elektroniczny

  • Online

    • Poprzez stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, które współpracują z czytnikami ekranu oraz obsługują urządzenia wskazujące i sterujące.
    • Treści piszemy prostym językiem; przyciski i ikony są opisane i intuicyjne.
  • Zdalnie

    • Skontaktujesz się z nami poprzez infolinię banku dostępna 24/7

    • Możesz zastrzec kartę kontaktując się z tłumaczem PJM poprzez infolinię na stronie internetowej pod linkem https://tlumacz.migam.org/xGyD0iDtfGMIsO9qNqxn

Udogodnienia, z których skorzystasz

  • Tłumacz języka migowego

    Możesz umówić spotkanie online z tłumaczem PJM — w tym celu wcześniej wypełnij formularz, a tłumacz zostanie połączony podczas rozmowy w oddziale lub wideokonsultacji.

  • Oddziały dostępne dla wszystkich

    Na naszej mapie placówek znajdziesz oddziały dostosowane architektonicznie — z podjazdami, wydzielonymi miejscami do obsługi i udogodnieniami dla osób z ograniczoną mobilnością. Wybierz najwygodniejszą dla siebie lokalizację.

  • Bankomaty

    przystosowanie bankomatów sprawdź na mapie placówek

     

  • Pomoc bliskiej osoby

    Możesz udzelić pełnomocnictwa zaufanej osobie do załatwiania spraw w Twoim imieniu — we wszystkich kwestiach lub tylko w wybranych sprawach, np. opłacaniu rachunków czy odbiorze kart.

Deklaracja dostępności

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym Banku.
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025 r.

Zasady zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Banku Spółdzielczym w Szczytnie