Jak możesz się z nami kontaktować?
-
Osobiście
-
Do naszych punktów możesz wejść z psem przewodnikiem.
-
W naszych oddziałach zapewniamy dostęp do tłumacza języka migowego online (PJM). Aby skorzystać z tej usługi, najpierw umów spotkanie poprzez formularz online — tłumacz będzie połączony z Tobą podczas rozmowy.
-
Dokumenty możemy przesłać Ci wcześniej do wglądu na wskazanego maila
-
Oferujemy kilka form podpisu dokumentów: podpis osobisty w oddziale, podpis elektroniczny
-
-
Online
- Poprzez stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, które współpracują z czytnikami ekranu oraz obsługują urządzenia wskazujące i sterujące.
- Treści piszemy prostym językiem; przyciski i ikony są opisane i intuicyjne.
-
Zdalnie
-
Skontaktujesz się z nami poprzez infolinię banku dostępna 24/7
-
Możesz zastrzec kartę kontaktując się z tłumaczem PJM poprzez infolinię na stronie internetowej pod linkem https://tlumacz.migam.org/xGyD0iDtfGMIsO9qNqxn
-
Udogodnienia, z których skorzystasz
-
Tłumacz języka migowego
Możesz umówić spotkanie online z tłumaczem PJM — w tym celu wcześniej wypełnij formularz, a tłumacz zostanie połączony podczas rozmowy w oddziale lub wideokonsultacji.
-
Oddziały dostępne dla wszystkich
Na naszej mapie placówek znajdziesz oddziały dostosowane architektonicznie — z podjazdami, wydzielonymi miejscami do obsługi i udogodnieniami dla osób z ograniczoną mobilnością. Wybierz najwygodniejszą dla siebie lokalizację.
-
-
Pomoc bliskiej osoby
Możesz udzelić pełnomocnictwa zaufanej osobie do załatwiania spraw w Twoim imieniu — we wszystkich kwestiach lub tylko w wybranych sprawach, np. opłacaniu rachunków czy odbiorze kart.
Deklaracja dostępności
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o analizę mapy dostępności usług bankowości detalicznej dostępnych w naszym Banku.
Data sporządzenia deklaracji: 27 czerwca 2025 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 27 czerwca 2025 r.