BLIK dla firm*
*Usługa dostępna dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i rolników indywidualnych
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od 15 stycznia br. udostępniamy usługę BLIK dla przedsiębiorców i rolników. Pobierz aplikację eBank Go i ciesz się bezpiecznymi płatnościami i przelewami na telefon BLIK.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.
Jak uruchomić usługę BLIK?
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej eBank Go.
- W aplikacji użyj przycisku Więcej a następnie wybierz zakładkę BLIK;
- Na wyświetlonym ekranie urządzenia włączamy usługę BLIK, wybieramy rachunek dla usługi BLIK i akceptujemy regulamin BLIK.
- Zacznij korzystać z BLIKA.
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji eBank GO oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
- Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się z klientami natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
- dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.
Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej eBank Go, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej lub w placówce Banku. Poniższa tabelka prezentuje maksymalne limity:
Przedsiębiorcy i rolnicy | |
Limit jednorazowy | 3 000 zł |
Limit dzienny | 3 000 zł |
Limit miesięczny | 10 000 zł |
Limit przelew na telefon jednorazowo | 1 000 zł |
Limit przelew na telefon dzienny | 1 000 zł |
Limit przelew na telefon miesięczny | 3 000 zł |
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej eBank Go.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację eBank Go
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją eBank Go i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja eBank Go. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku.
BLIK w aplikacji eBank Go – Instrukcja
Regulamin
Instrukcja przelewu BLIK na telefon