Infolinia Banku
- 
            
801 505 404
(dla telefonów stacjonarnych*)
 - 
            
+48 89 624 23 09
(dla telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz połączeń z zagranicy*)
 
*Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.
Za pośrednictwem Infolinii Banku możesz:
- blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz mobilnej;
 - uzyskać informacje o saldzie i transakcjach płatniczych dokonanych na posiadanych rachunkach bankowych;
 - uzyskać informacje o obsłudze systemu bankowości elektronicznej i mobilnej;
 - zastrzegać, aktywować i blokować karty płatnicze;
 - uzyskać informacje na temat aktualnej oferty Banku.
 
Tematy rozmów:
- Bankowość internetowa i mobilna
 - Obsługa rachunku
 - Zastrzeganie i obsługa kart
 - Informacje o produktach:
	
- Oferta dla Klienta Indywidualnego
 - Oferta dla Klienta Instytucjonalnego
* Powrót do poprzedniego menu 
 - Ubezpieczenia
 
0. Połączenie z Konsultantem
- 
            
            
UWAGA!
Skontaktuj się z nami w przypadku, gdy:
- odbierzesz telefon od osoby podającej się za pracownika banku, ale masz wątpliwości czy to faktycznie dzwoni pracownik Banku
- podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojeniePrzypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
– podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
– instalację jakiegokolwiek oprogramowania z nieoficjalnych źródeł na Twoim komputerze lub telefonie.