Infolinia Banku

Infolinia Banku

 

📞801 505 404

(dla telefonów stacjonarnych*)

📱+48 89 624 23 09

(dla telefonów komórkowych i stacjonarnych oraz połączeń z zagranicy*).

*Opłata za połączenie zgodna z opłatą przewidzianą przez Twojego operatora według aktualnego cennika.

 

Za pośrednictwem Infolinii Banku możesz:

  • blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz mobilnej;
  • uzyskać informacje o saldzie i transakcjach płatniczych dokonanych na posiadanych rachunkach bankowych;
  • uzyskać informacje o obsłudze systemu bankowości elektronicznej i mobilnej;
  • zastrzegać, aktywować i blokować karty płatnicze;
  • uzyskać informacje na temat aktualnej oferty Banku.
Tematy rozmów:

1. Bankowość internetowa i mobilna
2. Obsługa rachunku
3. Zastrzeganie i obsługa kart
4. Informacje o produktach:
    4.1 Oferta dla Klienta Indywidualnego
    4.2 Oferta dla Klienta Instytucjonalnego
    *Powrót do poprzedniego menu
5. Ubezpieczenia
0. Połączenie z Konsultantem

 

 

UWAGA!

Skontaktuj się z nami w przypadku, gdy:
-odbierzesz telefon od osoby podającej się za pracownika banku, ale masz wątpliwości czy to faktycznie dzwoni pracownik Banku
-podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie

Przypominamy, że pracownik banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o:
– podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji
– instalację jakiegokolwiek oprogramowania z nieoficjalnych źródeł na Twoim komputerze lub telefonie.