Od 1 stycznia 2025 roku zmieniamy Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych.
Czego dotyczy zmiana
Zmiana dotyczy wycofania z oferty naszego banku Naklejki zbliżeniowej i usunięcia wszelkich zapisów dotyczących tego produktu z Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych. Posiadacze Naklejki zbliżeniowej będą Państwo mogli wykorzystywać do końca jej ważności, zgodnie z datą wskazaną na Naklejce. Po tej dacie Naklejka nie zostanie wznowiona na kolejny okres.
Dlaczego wycofujemy produkt z oferty
Obecnie wszystkie karty w ofercie naszego banku posiadają funkcję zbliżeniową, dzięki której mogą Państwo wygodnie realizować płatności w POSach oraz w bankomatach. Ponadto mają Państwo możliwość dodania karty do portfela cyfrowego w telefonie, co może dodatkowo zwiększyć komfort realizowania płatności. Funkcje Naklejki zostały więc całkowicie zastąpione i uzupełnione przez kartę zbliżeniową.
Co powinni Państwo zrobić w związku ze zmianą Regulaminu
Jeżeli akceptujecie Państwo zmiany w Regulaminie nie musicie wykonywać żadnych działań.
Jeżeli jesteście Państwo Posiadaczami rachunku i nie akceptujecie wprowadzonych zmian możecie:
- wypowiedzieć Umowę, w terminie do 31.12.2024 r.,
- zgłosić sprzeciw nie wypowiadając Umowy, w takim przypadku Umowa wygaśnie z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian, czyli z dniem 31.12.2024 r.
Gdzie znajduje się pełna wersja Regulaminów
Nowa wersja Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych dostępna jest w placówkach Banku oraz na stronie internetowej Banku www.bsszczytno.pl/regulaminy-i-dokumenty/
Dziękujemy za Państwa zrozumienie i współpracę. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Z wyrazami szacunku,
Bank Spółdzielczy w Szczytnie
Podstawa prawna zmiany Regulaminu określona jest w zmieniamy Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w § 107 ust 1, ppkt 4, który brzmi: wprowadzone zmiany wynikają ze zmian w produktach Banku.