Bankowość elektroniczna

Nowa Bankowość Elektroniczna

 
 

Bankowość wykorzystuje trzy metody autoryzacji

  • Token mobilny (komunikat push w EBO Token PRO lub w eBank Go)
  • Hasło SMS
  • Kod PIN dla transakcji realizowanych w eBank Go

Silne uwierzytelnienie zgodne z PSD2

Wiedza

hasło do logowania (hasło maskowane), PIN w aplikacji mobilnej/karcie debetowej;

Posiadanie

sparowana z telefonem Aplikacja Mobilna Banku eBank Go lub EBO Token Pro, numer telefonu, na który przysyłane są kody SMS, kod QR;

Cecha klienta

biometria, np. odcisk palca.

Usługi w ramach systemu bankowości elektronicznej

  • przeglądanie rachunków, historii rachunków, potwierdzeń przelewów
  • składanie zleceń płatniczych (poleceń przelewu Elixir, Express Elixir, Sorbnet, przelewów z podzieloną płatnością) w obrocie krajowym, w PLN
  • składanie dyspozycji poleceń wypłaty w obrocie dewizowym, z rachunków w PLN i w walutach wymienialnych
  • importowanie przelewów, szablonów
  • składanie i odwoływanie zleceń stałych w obrocie krajowym
  • doładowanie telefonów komórkowych
  • przeglądanie informacji o operacjach na kartach płatniczych
  • składanie wniosku o świadczenie wychowawcze „Rodzina 500 plus”
  • wymiana walutowa po kursach negocjowanych
  • zakładanie oraz likwidacja lokat terminowych ze środków znajdujących się na rachunkach Posiadacza rachunku w Banku – dotyczy to tylko lokat zakładanych w systemie bankowości elektronicznej
  • przeglądanie i spłaty kredytów
  • tworzenie bazy danych kontrahentów/szablonów, na rzecz których składane są dyspozycje
  • założenie i korzystanie z usługi moje ID (profil zaufany)
  • korespondencja z Bankiem
  • składanie wniosków
  • usługa BLIK.