e-Doręczenia są nowym, dodatkowym sposobem na kontakt z naszym bankiem. To elektroniczny odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru.

Dzięki niemu:    ​

    • możesz przesyłać i odbierać dokumenty i dane w formie elektronicznej, bez konieczności wysłania ich w tradycyjnej, papierowej wersji;
    • zawsze otrzymasz dowód wysłania i doręczenia danych;
    • Twoje dane są zawsze chronione przed utratą, kradzieżą lub ich zmianą.

Dlaczego włączyliśmy e-Doręczenia w naszym Banku ?

5 października 2021 r. weszła w życie Ustawa z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych. Ustawa wprowadziła m.in. publiczną usługę rejestrowanego doręczenia elektronicznego. Datą obowiązującą dla stosowania e-Doręczeń dla banków jest 1 kwietnia 2025 r.

Jak możesz korzystać z usługi e-Doręczeń?

Reklamacje na adres e-Doręczeń będziesz mógł przesłać dopiero po udostępnieniu tej usługi przez tzw. Operatora Wyznaczonego

Na chwilę obecną usługa ta nie jest jeszcze aktywna. Aby w przyszłości móc kontaktować się z nami przez usługę doręczeń elektronicznych, musisz posiadać własną skrzynkę i być użytkownikiem tej usługi.

Gdzie znajdziesz więcej informacji?

Informacje o usłudze e-Doręczeń,  terminie jej udostępnienia, a także odpowiedzi na najczęstsze pytania znajdziesz na rządowej stronie internetowej https://www.gov.pl/web/e-doreczenia.

Nasz adres do e-Doręczeń to:

AE:PL-73613-31272-GESVE-17

Tłumacz / Translate / Перекладач