Uprzejmie informujemy, że 28 lutego 2021 r. był ostatnim dniem na składanie wniosków o subwencję finansową w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0.
Obecnie klienci mają możliwość jedynie składania wniosków odwoławczych w przypadku otrzymania subwencji finansowej w całości lub w części w terminie do 31 marca 2021 r.
Dodatkowo nadal klienci mogą składać zgłoszenia reklamacyjne w przypadku, gdy nie otrzymali subwencji finansowej lub wyczerpali już procedurę odwoławczą (maks. 2 odwołania). Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klienci będą mogli złożyć ponownie wniosek o subwencję finansową pomimo upływu granicznej daty 28 lutego 2021 r.
Dodatkowo PFR poinformował, że w ramach Tarczy Finansowej 2.0 uruchomił automatyczny Q&A (troubleshooter) do wsparcia klientów programu celem poszerzenia wiedzy o zasadach tarczy finansowej PFR 2.0.
Link do narzędzia na stronie PFR poniżej:
Z poważaniem
Bank Spółdzielczy w Szczytnie