Od kwietnia 2018 r. udostępniamy Państwu nową bankowość elektroniczną, która pozwala na korzystanie z posiadanych rachunków w sposób bardziej przyjazny i dostosowany do indywidualnych potrzeb. Nowa bankowość elektroniczna to przede wszystkim:

  • wygodna i intuicyjna obsługa na wszystkich urządzeniach elektronicznych,
  • możliwość modyfikacji interfejsu użytkownika i dostosowanie go do wybranych usług, z których korzysta się w banku,
  • nowe usługi, które nie były dotychczas dostępne takie jak: przepływy, terminarze, geolokalizacja oraz możliwość szybkiego i wygodnego składania elektronicznych wniosków w ramach programu Dobry Start i 500+.

Zaloguj się i sprawdź możliwości Nowej Bankowości Elektronicznej!

Tutaj przeczytasz więcej o nowych funkcjonalnościach w bankowości internetowej.


Szanowni Państwo,
informujemy, iż w celu poprawy bezpieczeństwa z dniem 30.09.2018 r. dostęp do nowej bankowości internetowej zostanie zawężony do terytorium Polski. Jeśli planujecie Państwo korzystać z systemu za granicą, to należy wcześniej w systemie nowej bankowości internetowej dokonać zmiany konfiguracji w opcji „Ustawienia – Filtrowanie adresów IP”. Klienci korporacyjni korzystający z bankowości internetowej również mogą dokonać zawężenia dostępu do swojego rachunku w opcji „Konfiguracja – Filtry adresów IP”.

W razie jakichkolwiek pytań bądź problemów z zalogowaniem do bankowości internetowej za granicą prosimy o kontakt telefoniczny z Bankiem.
Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzonym zmianom Państwa codzienne korzystanie z bankowości internetowej będzie jeszcze bezpieczniejsze i wygodniejsze.