Uprzejmie informujemy, że od 1 grudnia 2021 r. zmianie ulegają:
- Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych;
- Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych.
Wprowadzone zmiany podyktowane są wdrożeniem usługi bankowości telefonicznej za pośrednictwem Infolinii Banku. Posiadacz rachunku za pomocą naszej Infolinii 801 505 404, +48 89 624 23 09 będzie mógł w szczególności:
- blokować/odblokowywać dostęp do systemu bankowości elektronicznej oraz mobilnej;
- uzyskiwać informacje o saldzie i transakcjach płatniczych dokonanych na posiadanych rachunkach bankowych;
- uzyskać informacje o obsłudze systemu bankowości elektronicznej i mobilnej;
- zastrzegać karty płatnicze;
- składać reklamacje;
- uzyskiwać informacje na temat aktualnej oferty Banku.
W związku z powyższym w treści regulaminów wprowadzono zapisy dotyczące warunków korzystania z usługi bankowości telefonicznej.
Jednolite teksty w/w Regulaminów z uwzględnieniem zmian, znajdą Państwo poniżej oraz w zakładce „Regulaminy i Dokumenty”.
Nowy „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych”
Nowy „Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych”.