BLIK w aplikacji eBank Go

Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od listopada br. udostępniamy naszym klientom płatności BLIK w naszej aplikacji mobilnej eBank Go.  Dzięki tej usłudze możecie Państwo wygodnie i bezpiecznie płacić za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych, wypłacać gotówkę z bankomatów. Ale to nie wszystko. Uruchamiamy natychmiastowe przelewy na telefon BLIK. Od teraz można szybko i bezpiecznie rozliczać się ze znajomymi, bez znajomości numeru rachunku osobistego. Wystarczy numer telefonu. Co ważne, pieniądze docierają natychmiast, bez względu na porę dnia, weekend czy święto.

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać osoby fizyczne o pełnej zdolności do czynności prawnych lub małoletni powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają dostęp do usługi bankowości elektronicznej oraz urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną eBank Go

Jak uruchomić usługę BLIK?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej eBank Go.
  2. W aplikacji użyj przycisku Więcej a następnie wybierz zakładkę BLIK;
  3. Na wyświetlonym ekranie urządzenia włączamy usługę BLIK, wybieramy rachunek dla usługi BLIK i akceptujemy regulamin BLIK.
  4. Zacznij korzystać z BLIKA.

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji eBank GO oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  1. Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
  1. Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej
  1. dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się ze znajomymi natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
  1. dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.

 

Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej eBank Go, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do bankowości internetowej lub w placówce Banku.

  domyślny
Limit jednorazowy 3 000 zł
Limit dzienny 3 000 zł
Limit miesięczny 10 000 zł


Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej eBank Go.
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację eBank Go
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe.
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją eBank Go i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja eBank Go. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku.

BLIK w aplikacji eBank Go – Instrukcja
Regulamin
Instrukcja przelewu BLIK na telefon

 

Tłumacz / Translate / Перекладач