KOMUNIKAT ZARZĄDU BANKU SPÓŁDZIELCZEGO W SZCZYTNIE
DLA KLIENTÓW BANKU

Szanowni Państwo,

mając na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów oraz Pracowników, zwracamy się z prośbą do Państwa o ograniczanie wizyt w Placówkach naszego Banku do niezbędnego minimum.

Nasza prośba podyktowana jest troską o zdrowie nas wszystkich, w kontekście rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa i co z tego wynika, koniecznością ograniczenia przebywania w miejscach publicznych i większych skupiskach ludzkich.

Przede wszystkim rekomendujemy:

– realizowanie płatności bez użycia gotówki np. za pomocą kart, poprzez bankowość elektroniczną oraz bankowość mobilną.

– wykonywanie przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.
– bankomaty/wpłatomaty

W zastępstwie osobistych wizyt w Oddziale, zalecamy korzystanie z innych, dostępnych w naszym Banku kanałów kontaktu z pracownikami

– telefonicznego, pod numerami telefonów wykazanymi na stronie bsszczytno.pl/kontakt/placowki/
– mailowego, pod adresami wykazanymi na tej samej stronie.

Jednocześnie informujemy, że na bieżąco śledzimy wszelkie komunikaty dotyczące  koronawirusa wydawane przez organy administracji państwowej i służby sanitarne. Naszym celem jest zapewnienie obsługi wszystkim Klientom, mimo niedogodności, z którymi mamy obecnie do czynienia.  Prosimy również o zapoznanie się z aktualnymi godzinami pracy naszych placówek na naszej stronie internetowej.

W okresie od 24.03.2020 r. do odwołania obsługa kasowa odbywać się będzie:

– w godzinach 800 – 1400 Oddziały oraz Filie Banku

W związku z zamknięciem urzędów dla interesantów, Punkt Kasowy w Szczytnie w Urzędzie Miasta oraz Punkt Kasowy w Kolnie będą nieczynne. Z uwagi na zapewnienie bezpieczeństwa naszym pracownikom, Filia nr 2 w Szczytnie przy Placu Juranda 3 nie będzie prowadziła obsługi w tym okresie. Bankomaty i wpłatomaty będą działać w niezmieniony sposób.

Serdecznie zachęcamy do skorzystania z darmowej formy dostarczenia wyciągów na e-mail. Wystarczy wypełnić Dyspozycję zmiany kanału komunikacji, podpisać zgodnie ze wzorem podpisu obowiązującym w Banku i przesłać skan na adres: centrala@bsszczytno.pl. Oryginał można dostarczyć do placówki Banku w późniejszym terminie.

 Licząc na zrozumienie zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o zastosowanie się do powyższych rekomendacji .

 

Z poważaniem
Zarząd Banku Spółdzielczego w Szczytnie